14.07.2009 -
Ključne naloge in odgovornosti na delovnem mestu so:
- spremljanje in nadaljnji razvoj programov komunikacijskih strategij;
- koordinacija in nadzor nad izvajanjem komunikacijskih strategij;
- upravljanje ter posodabljanje spletnih strani in drugih komunikacijskih orodij;
- odnosi z javnostjo;
- organizacija konferenc, delavnic in seminarjev.
Kvalifikacije za zaposlitev so:
- univerzitetna diploma s področja komunikacij ali novinarstva;
- tri leta delovnih izkušenj z informacijskimi in komunikacijskimi dejavnostmi;
- strokovno znanje na področju organizacije dogodkov;
- izkušnje z delom s spletnimi stranmi (Typo3 CMS);
- aktivno znanje angleškega in nemškega jezika.
Prošnjo pošljite zapisano v angleškem jeziku, na največ dveh straneh. Pošljite tudi svoj življenjepis. Napišite, kdaj bi lahko začeli z delom. Rok za prijave je 15. avgust 2009.
(Več informacij.)
« nazajSkupni tehnični sekretariat programa Območje Alp zaposli koordinatorja za komuniciranje in stike z javnostjo